Kriebels - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Evelien Vink - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Evelien Vink - WaarBenJij.nu

Kriebels

Blijf op de hoogte en volg Evelien

28 Mei 2014 | Nederland, Deventer

Nog 29 uur en dan is het zo ver.. In het vliegtuig naar Indonesie! Alle voorbereidingen zijn getroffen (althans dat hopen we dan maar), de koffer zit vol (vraag me af waar ik de souvenirs op de terugweg moet laten).. maar dat is een probleem voor over 4 maanden.
Vanaf dit blog zal ik jullie de komende maanden op de hoogte proberen te houden van mijn avonturen in de Indonesische gezondheidszorg (voor zover de privacy dat toe laat). Het kriebelt enorm om te gaan, ik zal maar niet vertellen dat ik al een week niet meer normaal gepoept heb? nee dat dacht ik al..

Ik lig de hele week al stuiterend in mijn bed, word 's nachts geregeld wakker met zenuwen die door mijn lijf gieren en nog veel meer. Zie ik er tegen op? nee, althans, niet tegen die vier maanden. Wel tegen de vliegreis (welke mafkees gaat er nou 16 uur in een vliegtuig zitten?), en waar ik het meeste tegen op zie: afscheid nemen. Ja jullie lezen het goed.. gevalletje van grote mond, klein hartje!
Gelukkig is indonesie niet geheel onderontwikkeld en hebben ze er als het goed is ook internet.. en ik hoop ook mobiel internet.. binnenkort zal ik jullie op de hoogte brengen van mijn nieuwe telefoonnummer!

Lieve allemaal, ik ga iedereen ontzettend missen, maar ik kijk er ook naar uit om nieuwe mensen te ontmoeten, een nieuwe cultuur te ontdekken en nog zoveel meer! 20 September ben ik samen met Florien weer terug op schiphol, voor de mensen die dat leuk vinden om te weten, we landen dan om 10:50 in Amsterdam.

tot het volgende verslag, maar dan vanuit Semarang, Indonesie!
Liefs,
Eef

  • 28 Mei 2014 - 16:24

    Karen:

    Hoi eef, ik.wil je heel veel plezier en.succes.wensen!
    Ik ga je zowiezo via deze blog volgen en als je thuis.komt.hoop.ik.al je verhalen te horen!

    Geniet ervan!

    Groeten karen

  • 28 Mei 2014 - 16:26

    Michael:

    Heel veel plezier en voor zover nodig succes de komende vier maanden Evelien! Ik hoop dat je erg veel leuke dingen gaat beleven en de nodige avonturen met ons zal delen.

    xx Michael

  • 28 Mei 2014 - 17:05

    Dina:

    Heel veel plezier en mooie avonturen! Enjoy! Pole pole, hakuna matata.

  • 28 Mei 2014 - 19:23

    Irene De Weerd:

    Heel veel plezier!!! Ik heb beloofd face-bookloze collega's op de hoogte te houden, maar via deze Blog kunnen ze dat natuurlijk ook zelf doen!

  • 29 Mei 2014 - 00:44

    Brigitte:

    Hallo lieve Evelien,

    Eindelijk is het dan zover!! Jullie gaan.
    Goed voorbereid en vol goede zin, en het zal vast allemaal fantastisch zijn.
    En het belangrijkste, straks weer een hele ervaring rijker.
    Ik wens je een goede reis en een mooie tijd daar.
    Veel plezier daar meisje.

    Lieve groet van Brigitte

  • 01 Juni 2014 - 22:24

    Mama:

    We troosten ons met de gedachte dat na de tranen bij het afscheid er vreugde van weerzien op volgt. Maak het tot een onvergetelijke ervaring, we zijn supertrots op je!

  • 01 Juni 2014 - 22:36

    Opa/Oma. Sijtema:

    Hallo lieve Eef,

    We zijn heel erg trots op jullie tweeën en we hopen dat jullie daar een geweldige tijd zullen hebben.
    Geniet ervan, maar pas ook goed op elkaar, houd ons vooral op de hoogte.
    Veel plezier en liefs van Opama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Help ik word dokter! Op reis in de tropen! Vrijwilligerswerk en stages die mij hopelijk een wijzer mens maken!

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 24753

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 20 September 2014

Tropen coschap Indonesie

19 Oktober 2011 - 03 December 2011

Vrijwilligerswerk in Kenya

Landen bezocht: