Tickets geboekt! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Evelien Vink - WaarBenJij.nu Tickets geboekt! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Evelien Vink - WaarBenJij.nu

Tickets geboekt!

Door: eefinkenya

Blijf op de hoogte en volg Evelien

24 Augustus 2011 | Nederland, Deventer

Gisteravond laat heb ik de tickets geboekt!
19/10 vertrek ik om 11.15 vanaf schiphol naar nairobi... lange vliegreis, maar ik heb er wel heel veel zin in!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Help ik word dokter! Op reis in de tropen! Vrijwilligerswerk en stages die mij hopelijk een wijzer mens maken!

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 24784

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 20 September 2014

Tropen coschap Indonesie

19 Oktober 2011 - 03 December 2011

Vrijwilligerswerk in Kenya

Landen bezocht: