Cadeautjes ingepakt.. - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Evelien Vink - WaarBenJij.nu Cadeautjes ingepakt.. - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Evelien Vink - WaarBenJij.nu

Cadeautjes ingepakt..

Door: eefinkenya

Blijf op de hoogte en volg Evelien

02 Oktober 2011 | Nederland, Deventer

Vandaag weer een stukje verder met de voorbereidingen voor mijn reis naar Kenya... Over 2,5 week vertrek ik al! 't gaat allemaal toch nog best wel snel!

Ik heb bij de action een heleboel kleine speelgoed weggeef cadeautjes gekocht en ben vanmiddag maar eens samen met moeders aan de slag gegaan om alles in te pakken.. een behoorlijke klus kan ik jullie vertellen.. het is een hele berg, maar met een beetje passen en meten.. past het net (niet) in een schoenendoos. Moet alleen voor de staf nog een kleinigheidje kopen...

Ook heb ik de laptop reisklaar gemaakt, dan kan ik in ieder geval nog een keer een filmpje kijken op een lange eenzame avond ;) en natuurlijk vast een mooi reisverslag bijhouden die ik dan in een keer via een usb-stick hier kan posten als ik een keer internet tegenkom..

Kreeg vandaag helaas wel bericht dat het bankverkeer een beetje een zooitje is in kenia op dit moment, dus moet ook in alle spoed nog op zoek naar een creditcard.. hoop dat dat op relatief korte termijn nog te realiseren is...

Mijn judopakken zoektocht staat op dit moment op 6 pakken, en ik moet er nog twee ophalen, dat ga ik komende week maar eens doen denk ik :)

Verder zijn alle vaccinaties binnen en ben ik zelfs al begonnen met de eerste malariatabletten, voor zover ik weet, ben ik gelukkig nog niet doorgedraaid.. (niet meer dan anders in ieder geval ^-^) een hele geruststelling als je bedenkt dat je er een psychose van kan krijgen...

Nou de volgende keer dat ik wat post, sta ik aan de vooravond van mijn vertrek, of ben ik zelfs al onderweg! Een heel spannend maar vooral leuk idee!!


  • 02 Oktober 2011 - 16:49

    Dina Van Doesburg:

    Wow wat een berg cadeautjes... Leuk!
    En geweldig die judopakken. Ik schat dat we dan een heel eind kunnen komen. Ik zal zal Naftali eens vragen hoeveel pakken er nu al zijn. Tutaonana,
    Dina

  • 03 Oktober 2011 - 09:10

    Oma:

    Heel goed Eef, maar ik krijg er toch wel een beetje buikpijn van, omdat je zo ver weg gaat. Knuf, oma,opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Help ik word dokter! Op reis in de tropen! Vrijwilligerswerk en stages die mij hopelijk een wijzer mens maken!

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 24777

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 20 September 2014

Tropen coschap Indonesie

19 Oktober 2011 - 03 December 2011

Vrijwilligerswerk in Kenya

Landen bezocht: