Tropen coschap Indonesie - Reisverslagen van Evelien Vink - WaarBenJij.nu Tropen coschap Indonesie - Reisverslagen van Evelien Vink - WaarBenJij.nu

Tropen coschap Indonesie

In mijn opleiding tot dokter heb ik de geweldige kans gekregen om drie maanden stage te lopen in twee ziekenhuizen in de tropen van Indonesië. Deze ziekenhuizen liggen in mlonggo en jeparra. Vanuit dit blog zal ik jullie op de hoogte houden van alle bijzondere ervaringen die ik hier zal mogen beleven! (Voor zover mijn medisch beroepsgeheim dat toe laat)

Omdat drie maanden stage natuurlijk heel gaaf is, maar weinig kans geeft om het land te leren kennen.. Hebben we er nog een maandje bij aangeknoopt om ook de rest van het land te bezichtigen en nog een beetje vakantie te houden!

Recente Reisverslagen:

22 September 2014

Home Sweet Home, met hindernis(sen)!

16 September 2014

Six pack Jane in de Jungle!

09 September 2014

Schijt aan koffie en ikat maffia..

01 September 2014

Wel even wennen... nu echt toerist!

25 Augustus 2014

Een weekje tellen.. af en tot tien..
Evelien

Help ik word dokter! Op reis in de tropen! Vrijwilligerswerk en stages die mij hopelijk een wijzer mens maken!

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24772

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 20 September 2014

Tropen coschap Indonesie

19 Oktober 2011 - 03 December 2011

Vrijwilligerswerk in Kenya

Landen bezocht: